Äntligen på lite bättringsvägar

Har inte bloggat sen i tisdags, känns jätte konstigt.
Men i tisdags eftermidda fick jag akut huvudvärk.
När jag vaknade på onsdagen kunde jag knappt ta mig ur sängen, hade fått rejäl migrän.
Men tog mig ur sängen körde till jobbet,men klarade en timme innan jag fick köra hem.
Kunde inte göra nått, inte kolla i sidled, vrida snabbt på huvudet, bocka mig...
Det har varit plågsamt vill jag säga.

Men den försvann inte vilket blev jobbigt, idag känns det bättre (söndag).
Men så ska det inte vara så mamma vill att jag kollar upp det.
Känner även nu att jag inte kan sitta för länge vid datorn, då jag nu bara suttit i 20min, med mina starka glasögon.

Så jag har mest tagit det lugnt dessa dagarna, umgåtts en del med erik...
I fredags köpte vi ett vardagsrum komplett för 6000kr :)
Det bara blev så :) Hjälpte hans syster att renovera hennes hus och grannen där skulle göra sig av med de.
Så en komplett möblering i körsbär. Matsalsbord med 6 stolar, soffbord, hörnsoffa och en bokhylla med vitrin.
Sen fick vi en matta o tavelramar på köpet :) Så det känns jätte bra, det var skitsnyggt och var helt överens :)

I lördags kom jag till mamma, körde bror min till Ljungbyhed o hälsa på pappa en snabb runda.
Umgicks mycke min mina systrar och var nere hos hästarna...
På kvällen kom "farmor o farfar" och richards bror med familj och åt påskmiddag...

Idag kommer erik. Vi ska på släktmiddag hos min morbror ikväll.
Under dagen ska vi bara ta det lugnt och umgås.

Glad Påsk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0