Det blev en lång kväll

Fick köra hem från jobbet vid tre tiden igår p.g.a av min huvudvärk.
Tog en tablett när jag kom hem för att kunna vara ute lite. Jag olja trädgårdsmöbler och mata djuren.
Allt var klart och planerat för en lugn kväll.
Erik och jag körde och kolla på en bil vi ev. ska köpa. En caddy,grön :)
Det kommer då bli att vi säljer min bil och så har vi caddyn som jobbe/skogs bil och v70 blir finbil...
Det kändes bra,den var helt oki och vi provkörde båda två och det gick bra.
Vi ska tänka på de o prata om de och bestämma oss i veckan.

Sen körde vi hem för att komma i säng i tid. Nästan precis hemma fick vi ett samtal att en älg blivit påkörd på eriks morbrors mark så de va bara o åka dit. Stackars lilla älgen låg där i diket :(
Idioten som körde på den,stack när eriks morbror hade skötit den så den inte skulle lida.
Han körde iväg med krossad framruta och intryckt tak. Idioter finns de gott om...
Så där stod vi mitt på vägen och försökte få upp den i traktorskopan för att köra hem den till eriks morfar som bor nästan där de hände. Det tog tid men de gick till slut, de e inga små djur.
Jag orkade inte vara med hela kvällen/natten åkte hem och la mig vid 22.15 erik va hemma o la sig vid 23.50 tror jag.
Som tur hade jag somnat och vakna bara till lite grann. Så det blev en lång kväll för honom,men han skulle som tur inte upp o jobba idag. Han ska hålla på o såga idag...

Nu sitter jag på jobbet. Försöker få kontroll på att hemsidan publiceras som de ska men blir knäpp på datamänniskor som försöker förklara via mejl och nästan idiotförklarar en för man inte har full koll...

Solen har kommit fram men det blåser lite. Idag ska jag sluta tidigare än igår, för har ont i huvudet och ska inte utmana ödet i onödan. Stannar nog och äter lunch sen kör jag hem och vilar.

Inatt drömde jag om Anna, drömde att vi skulle till Mallorca :)
Vi stötte på massa konstiga saker under kvällen innan och jag hade inte packat :)
Allt gick fel,men tror vi kom iväg till slut efter nattens händelser och jag fick nog några kläder med mig :)
Saknar dig gumman, men på måndag ses vi...

Ikväll har jag mina scouter, ska vara ute och grilla ikväll *mums*

Men först blir det en promenad runt sjön men Ylva...


Ha en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0