Fredag, hela dagen :)

Då var det äntligen fredag, vilket innebär bara några timmar kvar till helg :)
Jag har att göra hela förmiddan, vilket känns skönt.
Sen slutar jag vid middag idag och det ska bli riktigt skönt. Speciellt i denna vårvärme.

Igår skickade jag iväg säljinfo till säljarna som jag skrivit ihop själv som handlade om Intra-net.
Sen skrev jag alla 27 adresser på kuvert för hand och frankera dom i nån rolig maskin :)
Annars var gårdagen precis som vanligt.

Idag ska jag skissa upp en mer detaljerad plan av vårt Intra-net på papper. Det ska bli lite mer finnesser på den, hur jag nu ska lyckas med de?! Det får lösa sig med tiden. Håller just nu på att skriva ikapp på min rapport.
Vi har en rapport som ska in till skolan innan vi slutar och den håller jag på att skriva.
Jag skriver vecka för vecka för att den ska bli så relevant som möjligt. Men förra veckan glömde jag bort de så tänkte skriva för förra och denna idag. Allt för att slippa komma ihåg allt efter 10v.

Idag ska jag sluta redan vid 12.00 :) Ska ta tåget till Perstorp vid 13.00. Ska gå från kontoret till stationen vilket jag räknar med tar iaf en halv timme. Men solen skiner redan så det bli nog en fin dag att promenera i.
När jag kommer till Perstorp så hämtar mamma mig på stationen, sen ska vi köpa blommor och åka hem och plantera lite i krukor och rabbatter. Jag älskar trädgård :) Så får hjälpa mamma tills jag kan fixa i min egen.
Så det ska bli en trevlig eftermidda. Sen ikväll kommer mina systrar hem och brorsan kommer nog med i eftermidda nån gång. Så det blir en mysig fredagkväll med familjen...

Hoppas ni kommer in till amsterdam mina sockertoppar, det är ni väl värda.
Hoppas ni får en underbar helg. Börjar räkna ner tiden att få träffa er!
Saknar er, puss på er!

Ha en bra vårfredag och trevlig helg på er alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0