Imorgon blir de kramkalas :)

Då har man shoppat en jäkla massa på outlen. Erik och jag var där igår och gjorde av med en massa pengar. Vi köpte massa bra och ha till huset och ett jätte fint möblemang att ha på altanen. Fin fint va de :) Och fyra mindre smidesstolar att ha på den stenlagada uteplatsen.
Fick bra smakråd av mamma mariett (annas mamma), sprang på henne lite överallt :)

Har hämtat packningen som jag ska ha med till Bea o Anna och packade om den i två bagar igår för att lättare transportera de. Ringde Anna när jag höll på att packa om de, så glad blev jag att höra hennes röst. Saknar dig massor gumman, sen hörde jag Bea i bakgrunden :) Fick nästan tårar i ögonen när vi prata gumman, imorgon ses vi och de ska bli så otroligt skönt. Kramkalas i massor :) Har saknat er så mina sötisar!!!

Idag är Erik och jag hos mamma, ska fira min syster och bror. Sen ska vi till Hästveda så jag kan packa imför imorgon. Inte riktigt förbered för denna resa,men jag får träffa sötisar och det är de viktigaste...
Inte så många dagar så behöver nog inte så mycket packning.

Så imorgon bitti bär det av till Tyskland och på torsdag är jag hemma igen...
Hoppas ni med får en bra resa Anna o Bea, va rädda om er så ses vi snart!
Så kommer inte skriva nått här förän tidigast på fredag...
Men ni får ha en bra vecka!


Kommentarer
Postat av: Leonard

:)Gjort idag då?

2009-04-21 @ 21:30:42
URL: http://trierer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0