Mobil skoj

Skoj från anna, som gör långa studer lite roligare!!!

Ta fram din mobil och var ärlig!!!

HAR DU PUSSAT NUMMER 2?
Nej (alex sonesson)

VAD HAR DU FÖR RELATION MED NUMMER 11?
En helt underbar vän / Klasskompis (Bea)

NÄR SKA DU TRÄFFA NUMMER 16?
Inget bestämt (cecce)

ÄR NUMMER 18 SÖT? 
Ja,de e hon (elin)

VAD VAR DITT FÖRSTA INTRYCK PÅ NR 23?
Så liten o söt (emil - eriks bror obs.för 5 år sen)

HUR TRÄFFADE DU NUMMER 34?
Genom hennes son (Jessica, har barn på mina versamheter)

NÄR SKA DU TRÄFFA NUMMER 46 NÄSTA GÅNG?
v.17 på Tysklandsresa om inte innan (Johanna Kullberg)

HAR DU GÅTT PÅ BIO MED NUMMER 51?
Ja, när jag var liten (mamma)

SKULLE DU KUNNA GÅ UT MED NUMMER 58?
Klart, det hade varit trevligt (Chris & Mari)

VAD PRATAR DU & NUMMER 62 OFTAST OM?
Vi pratar om det mesta (mina systrars farmor & farfar "mina till hälften")

KÄNNER DU NUMMER 69?
Nej, inte direkt (Niklas, ägare av gymmet)

SKULLE DU KUNNA GE NUMMER 73 EN KRAM?
Ja (Oscar)

VAD HAR DU OCH NUMMER 78 FÖR EN RELATION?
Min lärare (Per Johnmark)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0