Morgonträning

Kl.06.30 började jag värma upp på gymmet. Riktig stolt när jag står där på cross trainingen...
Efter ett riktigt bra träningspass så körde jag till jobbet.
Idag känns det bra, har fått hjälpa till på det administrativa med att sortera fakturer och stoppa i kuvert och frankera... Kanske inte det mest spännande jobbet, men något annat som får tiden att gå vilket jag uppskattar.
Annars kommer nog dagen att flyta på som vanligt...

I eftermidda ska erik och jag till banken och skriva lånet och flytta våra konto till samma bank.
Det ska bli trevligt, känns bra när allt börjar närma sig...

Igår var jag duktig och gick en runda runt sjön och ev. blev jag med i dagens Norra Skåne.
Kom till scoutstugan o erik o jag upptäckte skadegörelse. Kastat sten genom rutor och hoppat söder taket, så Norra Skåne kom och skrev om de...

På kvällen flyttade vi in möblerna från släpen och planerade att snart börja packa ner alla våra,eriks saker i lådor.
Sånt tycker jag är kul, sortera o packa ner o sen upp...

Ha en bra dag!!!

Kommentarer
Postat av: Leonard

Hallå :D Hur är det? Gjort idag då?

Har skrivit ett inlägg nu igen, har även en liten poll på bloggen! Läs gärna! :)



Ha en trevlig kväll! :)

Leonard

2009-04-08 @ 19:35:05
URL: http://trierer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0