Ny vecka = Jobb igen

Då var det måndag igen och jag var tillbaka på jobbet. Känns lite segt faktiskt,vet inte riktigt vad jag ska göra denna vecka. Ska börja med att försöka skriva ihop någon slags rapport om vår resa kombinerat med mitt arbete på Driva.
Mässan gav ju ingenting så inte så lätt att skriva om den, började igår och fick knappt ihop en halv A4 *suck*

Kan ju skriva om alla våra händelser som inträffade :) Eller kanske inte... Dom är inte affärsrena :)

Jag ska göra allt för att hemsidan ska publiceras idag, blir så besviken när jag jobbat med den i tre veckor och så funkar de inte. Jag har ju gjort mitt jobb men det är ingen som ser de och de gör mig besviken. Sen ska jag börja åka med säljarna så att jag lär mig inför sommaren när jag ska börja jobba själv på riktigt. Det måste jag med hinna lära mig och det tycker jag är viktigt för att jag ska kunna visa vad jag kan...

Helgen har varit helt underbar,vilket väder. Har varit ute nästan hela dagarna och bara njutit av solen och fått lite fin bränna :) I lördags umgicks vi med Oscar och Emelie vilket var trevligt, vi grillade på kvällen och spelade lite kortspel.
I fredags hade Erik och jag myskväll och satt och pillade räkor med vitlöksbröd och kollade på en bra film.
Igår var jag mest ute och fixade lite i solen, min bror och erik var ute och jobbade i skogen, så träffade dom lite med...

Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0