Snart helg, skönt!!!

Igår var en helt vanlig dag på jobbet och solen sken, satt ute på lunchen och eftermiddas fikan.
Så härligt riktig sommar va de. Synd bara man blir så bortskämd.
På kvällen gick jag slingan runt sjön innan jag hade scouterna och sen byggde vi koja.
Planerade även att vi ska ha cykelhajk i sommar, ska bli spännande...

Idag började jag morgonen med att självplåga mig på gymmet. Helt själv var jag och satte igång mamma mia skivan, älskar den musiken. Tur att jag var själv och rätt skönt med faktiskt. Efter jag tränat ett tag kom tränaren och sa att jag skulle öka alla vikter, de jag gjorde såg ju löjligt ut till min styrka. Ska väll ta de som en komplimang antar jag.
Så det var bara att lyssna och göra som han sa så han bestämde tyngder och allt och hade lite privat träning med mig. Vi även en ny armövning som jag skulle kombinera med min armövning på balansplattan. Den var sket jobbig, men nog jäkligt bra, tränade bort gäddhänget sa han :) Han var mycket positiv och jag fick massor med komplimanger. SÅ trött som jag var idag var ett tag sen, så hans nya pass till mig ger nog resultat. Skönt o träna när de ger resultat, blir mer motiverad. Så där kämpade jag hårt med mina låtar från mamma mia...

Nu sitter jag på jobbet, har sorterat lite fakturer och redigerat lite på hemsidan. Ska uppdatera de sista i eftermidda, med de nya säljbreven och så. Sen ska jag ringa säljchefen och säga att jag är klar och lyckades utmärkt med min uppgift.

JAg kan inte säga annat utan att jag är stolt över mitt resultat.


Igår skrev jag även klart min rapport som jag ska skicka in idag, har även gjort en power point till för chefen ville ha med de i min uppgift. Så nu kan jag pusta ut efter allt slit med den...

Så idag blir nog en lugn dag, med lite allmänt jobb... Slutar nog rätt så tidigt. Ska bara fixa lite med rapporten,lägga in sidnummer och innehållsförteckning, och uppdatering av hemsidan efter lunch.

Ikväll blir det majbål, ska tända de med mina små miniorscouter. Erik ska paddla över med facklorna med sina patruller och överlämna dom till oss, tror de kommer bli fint.
Sen komme rmin bror och ska va med oss ikväll. Han o erik ska jobba imorgon...

Trevlig valborg!!!


Kommentarer
Postat av: Leonard

I'm back!! Tillbaka från Tyskland, läs gärna! Trevlig kväll och en glad första maj! :),



Leonard

2009-05-01 @ 18:24:24
URL: http://trierer.blogg.se/
Postat av: Anonym

Klart jag inte kommer glömma bort dig när jag kommer hem. Så lätt blir du inte av med mig.. haha.. Hoppas du haft en kanonbra helg och att du inte har samma spöregn som här =/.. Miss U Babe!!!

2009-05-03 @ 13:30:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0