Solen är underbar!

Äntligen har det blivit varmt igen. Helgen har varit härlig, men i lördags blåste de en del och igår blev det inte varmt förän vid två. Då kunde man sitta ute i solen och njuta. Det gjorde vi, mina systrar och jag. Erik kom med till mamma igår och stanna där till idag.
Vi var på påskmiddag hos min morbror igår och det var jätte trevligt. Nästan hela släkten samlad :)

Idag körde vi ner till pappa vid elva tiden och satt oss på hans ballkong och tog en kopp kaffe. Jag ska vara hos pappa tills ikväll. Erik körde nu efter lunch, han ska hämta våra möbler vi köpte i fredags.

Då var den här långhelgen snart slut och det var jobb imorgon igen. Tänk vad skönt det är att vara ledig.
Längtar så massor till sommaren, flytt, sol och underbara grillkvällar med vänner och familj.
Visst ska jag jobba,men då blir det på ett annat sätt, ska köra som säljare och då kan man planera sina egna dagar på ett annat vis. Men måste prata med chefen imorgon och försöka ändra mina arbetsuppgifter. Jag kan inte sitta vid datorn hela dagarna längre, huvudet har verkligen tagit en jäkla smäll, fått riktiga problem med migrän. Den jag fick i tisdags har inte blivit helt bra än. Så måste kolla upp de hos läkare och minska arbetet vid datorn.

Drömde en underbar dröm inatt, jag var så glad att jag grät och vaknade och var helt fuktig om kinderna.
Jag drömde att jag träffa Bea och Anna, vet inte om de va på klassresan eller var, men de kändes så verkligt.
Jag har inte kramats så mycket på jag vet inte när, de var så skönt att bara få va nära er.
Men vakna och insåg att det bara var en dröm, men snart ses vi min sötnöt och sockertopp :)
Saknar er så massor, inser det mer och mer och till och med drömmer att jag är med er.
Ni är underbara och jag älskar er massor, ni är mina vänner för alltid och jag klarar mig inte utan er!
Hoppas ni haft en underbar långhelg och att ni njutit av er ledighet.

Nu ska jag ut och njuta av solen och kankse bättra på brännan :)
Ska vara hos pappa tills ikväll, ska äta här och sen köra till plutten min...

Ha en trevlig solig dag!


Kommentarer
Postat av: bea

Älskar dej så sjukt mycket gumman!

2009-04-13 @ 17:17:54
URL: http://trixietrice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0