Solen är underbar

Sitter just nu i solen och bara njuter. Syrran och jag sitter o pratar o solar :)
Igår kom jag hem till mamma vid två, hon hämta mig på stationen sen körde vi hem.
Först tog vi en fika ute i solen och satt och solade lite.
Sen planterade vi blommor som mamma köpt coh fixade lite i trädgården, en underbar eftermidda.
På kvällen så grillade vi och min underbara barndomsvän var och hälsad på och åt middag med oss...

På kvällen körde Richard (mammas man) och jag och hämta mina systrar i markaryd...

Idag ska erik och jag på scoutmöte, inte så lockande med så e de...
erik kommer och hämtar mig vid ett. Sen ikväll ska vi på revy, det ska bli trevligt :)

Imorgon ska jag köra och titta på min syster, hon ska ha gympauppvisning...

Sitter och fikar ute i solan nu, jag, min ena syster och min bror, bara vi hemma...
Mamma jobbar och Richard e med tilda på gympaträning.

Nej, nu ska jag njuta lite mer av solen innan erik kommer.
Ha en underbar vårdag och njut riktigt!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0