Trött

Känns som ögonen håller på att gå i kors. Är jätte trött,blir ju inte piggare av att inte ha några sysslor...
Förmiddan gick relativt snabbt. Fick sitta lite med leveransorders, det var svårt att komma in i och inte det roligaste jobbet. Men det var något annat som fick tiden att gå. Jag hoppas jag får någon mer syssla nu under eftermiddagen så att tiden kan springa iväg lite...
Var ute och gick 25min nu pålunchen det var skönt. Fast det är kallt ute, molnigt och blåsigt...

Igår gick jag slingan runt sjön innan scouterna,det var riktigt skönt och solen sken...
Sen gjorde vi eld och grillade korv, vilket var uppskattat...

Var duktig och körde på min morgonträning idag. Det är segt att komma upp, men man är rätt nöjd när man varit och tränat. Det är riktigt skönt efteråt faktiskt...

Har inte så mycket och skriva idag, är mest trött och vill hem...
Blir deprimerad när jag ser på klockan att de e 4 timmar kvar...

Men imorgon är det fredag*ler*
Då blir de helg!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0