Vanlig vardag

Då var det tisdag och en vanlig vardag igen.
Det känns lite tråkigt när man varit ledig så länge och bara njutit...
Jag har inte blivit helt fri från min kära huvudvärk, men det har lagt sig betydligt...
Så får se hur det går att jobba. Måste få lite andra uppgifter än att sitta vid datorn. Det funkar inte, efter en halvtimme börjar jag redan få känningar... Så ska prata med chefen idag. Denna veckan får jag jobba så mycket det går och försöäka få lite andra uppgifter som inte har emd datorn att göra.
Känner mig gnällig,men det är bara fakta. Migrän anfall är inget att leka med.

Får se hur länge jag jobbar idag. Erik och jag samkör så får se lite när han slutar, i tid hoppas jag.
Då e de bara denna veckan kvar sen åker vi till Tyskland :)
Det ska bli trevligt att träffa alla igen efter några veckors LIA. Sen e de bara fyra veckor kvar av LIA:n, sen två dagar is kolan och sen avslutning. Tiden går fort,fast att vissa stunder är så långsamma...

Längtar till sommaren!!!

Kommentarer
Postat av: bea

Hej!!! Yes mina saker kommer också vara hemma hos Annas pappa. Mamma lovade att lämna dem på tors eller fredagmorgon. Givetvis kommer jag ha en del grejer att skicka hem. Saknar dej!!! Men snart är det Tysklands-dags!!!

2009-04-14 @ 13:33:16
URL: http://trixietrice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0