Då börjar helgen lida mot vardag

Jaha, de va hemskt vad tiden går fort. Då va de söndag eftermidda igen och helgen har sprungit förbi. Imorgon e de jobb igen...

Helgen har varit lugn och trevligt, synd bara de går så fort.
I fredags kväll var vi hemma hos svärföräldrarna på middag, det var mycket gott och trevligt.
Jag satt dock och somnade i soffan innan vi skulle hem. Jag körde och hade inte druckit nånting så att jag somna hade enbart med att göra att jag var jätte trött...

I lördags var vi på folkrace, Per kom strax innan tio för att följa med på folkracen. En stund efter tio kom Alex, May, Karl och Sophie för att följa med upp en runda. Som vanligt på folkracen var där mycket folk, alltid lika kul att gå dit och titta. När vi kom dit träffade vi även Chris som var där med William, trevligt:) Så jag kollade inte bara på bilarna utan lekte även med William :) Trevligt att sitta och prata med May och Fie en lite runda. Får bli mer än annan dag när tid finns... Ser fram emot vår Ullared resa may :)
Vid luch körde jag på loppis i osby med eriks mamma och syster, hittade inget speciellt,men de va trevligt ändå.
Sen körde jag hem, erik o per satt och krängde glass, jag menar verkligen krängde :)
Sen körde Per hem och min älskling och jag tillbaka till folkracet för att se alla finaler...
Det var kul förutom att de kom en jäkla regnskur... Sen körde vi hem och tog de lite lugn innan vi körde till oscar och emelie för att grilla...
Det blev en mysig kväll med trevligt sällskap, god mat, en bra film och godis... Tack för en trevligt kväll!!!

Idag blev en tidig morgon 05.00 ringde klockan *uch* Jag orkade inte kliva upp förän kl.6. Men de e väl så tidigt för en söndag. Men vad gör man inte för en vän?! Jag masade mig upp och körde till Osby för att hjälpa Anna på hopptävling. Det blev en trevligt och lyckad dag med bra resultat. Du var jätte duktig gumman, hoppas jag var till nån hjälp!!!

Erik är hos sina föräldrar och fixar sin traktor, så ska bege mig dit en runda. Sen ikväll ska vi ta de lugnt och ha myskväll... Har tatt upp räkor och så ska vi göra vitlöksbröd till de *mums* Ska bli riktigt mysigt, bara va... Sen blir de soffan och en film om inget annat bra erbjuds på tv...

Ha en bra avslutning på helgen!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0