Helt tom av trötthet

Jag trivs med mitt nuvarande jobb, men känner att jag inte pallar mer.
Hemma sent jobbar mellan 10-12 timmar. Hem, laga mat, plocka undan, hinna vattna som är en avkoppling och helst hinna sitta ner två sekunder innan kudden kallar... Även trött på att sitta ensam hemma på kvällarna och vänta. Erik är mest hos sina föräldrar på kvällarna just nu och fixar. Så jag sitter och vänta med maten klar, men kan inte bli arg. Så glad när han kommer hem för jag har längtat efter de...

Det är denna veckan med som är stressig sen känns de som de ska vända. Hoppas bara jag får arbetssysslor jag trivs med. Men de ska nog ordna sig, har jag tur får jag ha nått sälj i månaden kavr för att inte tappa rutinen.

Nu sitter jag i soffan och kollar på friidrott, ska snart laga mat. Kände bara att jag behövde sitta ner ett litet tag bara... Ska varma rester idag, pallar inget annat. Kyckling och ris blir de *mums*
Ska ut och vattna först för vet inte när erik kommer hem ikväll. SKa duka och ha de klart för att bara varma upp...

Helgen har varit jätte bra. Vi har gjort nått varje dag, men de känns ändå som de varit lugnt. Både fredag och lördag kväll har vi suttit själva hemma. Det har varit underbart, lagat mat ätit, tittat tv och bara haft myskväll... Första helgen sen vi flytta in som vi varit själva både fredag och lördag :) I lördags var vi med min bror på vallåkra, stanna inte så länge för de spöregna och vi var jätte blöta. Vi åkte hem till pappa och fikade lite innan vi åkte hem... Igår fyllde eriks morfar 80 år så då var vi där hela dagen och hjälpte till. Jag har med andra ord haft en trevlig och lugn helg...

Veckan jag har framför mig känns rörig och stressig... Ska bland annat ha styrelsemöte hemma på onsdag. Men det ska nog gå bra.

Längtar tills lördag :) Då kommer alla girls från gamla klassen hit för tjejkväll, ska bli jätte skojsigt...

Nej, dax att gå ut till växthuset och kolla till mina tomater som nu blir röda allt eftersom och gurkorna som bara växer och växer :)
Sen blir det att äta, är hungrig!!!

Trevlig kväll!!!

Kommentarer
Postat av: Trice

Saknar dej snäckan! Ser verkligen framemot lördag :) Säg till om du behöver hjälp med någonting inför det hela. Kramar!

2009-08-17 @ 20:54:52
URL: http://trixietrice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0