Mycke jobb och stress resulterar snart i vila

Dålig uppdatering beror på mycket jobb...
I måndags körde vi från mamma i husvagnen strax efter lunch tid, hade då även varit på outlet i höganäs...
Jag älskar outlet :)
Vi körde direkt till Osby för att jag skulle kunna hämta jobb bilen och last upp den inför tisdagens färd.
På kvällen körde vi med eriks föräldrar ner till sjön för att äta, en mysig kväll...
När vi kom hem satt Chris och väntade på oss med sin nya motercykel. WOW säger jag!!!
Jag sprang in och slängde om till MCkläder och hoppade på, jag var den första som åkte den :) Stolt...
VI körde en runda i byn och det var jätte skönt "I like" Sen körde Erik och han en längre runda själv då jag fixade lite här hemma,,,,

Tisdagen bestod av en lång dag med jobb, kommer knappt ihåg var jag körde... Kvällen blev lugn! Min bror kom för han o erik skulle jobba på onsdagen. Så andré kom redan på tisdag för att stanna över till onsdag och kunna börja jobba tidigare...

Veckan fortsatte med jobb, jobb och jobb faktiskt... Jag trivs jätte bra, vilket är tur, men vissa dagar vill man bara hem.
I onsdags var min moster från gbg nere och hälsade på. Så hon och sina tre busfrön på 3,5,8 år var här, full rulle vill jag lova. Mormor och min andra moster med barn var med här... Lite senare dök även min tredje moster och min kusin upp... Fullt hus? JA. Men de var jätte trevligt och allt flöt på bra både med mat och efterrätt... Tur jag har så gulliga mostrar som hjälper till i köket... Vi grillade och sen åt vi glass... En riktigt trevlig kväll med mycke rörelse...

Igår,torsdag så körde jag i Växjö och runt omkring där uppe. Dagen blev lång och ensam. Kl.9 dog min telefon och snacka om att jag fick panik. Satt och pratade med erik som vi alltid gör när vi båda är ute och kör. Sen pep de bara till och batteriet var på noll... Så de var bara att avsluta snabbt. Men kom på hur beroende jag är av min telefon, speciellt när där inte finns radio i bilen, helt tyst var de hela dagen *uch* Kom även fram till att jag aldrig hade klarat mig utan min älskling, hur beroende jag är av honom. Men oj så mycke man hinner tänka där i sin ensamhet i den tysta bilen. Kom fram till massa saker :)
Så när jag äntligen hittat hem från de småländska skogarna så värmde vi mat som blev över dagen innan och sen hade vi myskväll och bara tog de lugnt... Så skönt!

Nej, nu måste jag bege mig till jobbet. Har lite och göra idag också, inte helg och vila än inte. De blir en runda till Olofström och kyrkhult för att sen avsluta i Osby... Kanske ska lasta upp måndagens lådor med för att slippa de på måndag morgon, får se vad jag hinner... KÄnns som en fin dag så kanske hinner va ute lite i solen :) Ikväll ska vi umgås med eriks mormor och morfar lite för att sen ha lite myskväll själv framför tv:n. De är ju trots allt fredag, dax att pusta ut.

Ha en bra dag!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0