Slut på vila, dax att stressa igen

Då va helgen förbi, synd att den går så jäkla fort. Men men sånt är väll livet...
I fredags blev en helt lagom dag på jobbet, lagom mycket att göra så jag hann med de där lilla extra. Hann även lasta upp både dagens och morgondagens kolli, så skönt att slippa de och kunna köra direkt hemifrån.

Men nu sitter jag och äter frukost och vill absolut inte jobba. Känner mig inte alls kry idag, känns som en dag på soffan hade behövts för att repa sig. Men de finns inte tid till de i min nuvarande lilla jobbväld *suck* orkar liksom inte ta diskussionen med säljchefen. Så jag har tagit de lugnt och dragit ut på tiden nu på morgonen och kurerat mig lite. De värsta är att det är en lång dag i Kalmar som väntar... Sen ska jag hem och bara njuta, äta och vila...

I fredags efter jobbet var jag hemma hos min käraste anna. Alltid trevligt att få komma och snacka skit :) Och som traditionen är så blev de picknicksallad...

I lördags åkte vi hem till may och alex, till deras nya hus i Finja. Det var jätte trevligt att komma dit och huset var mysigt, jag älskar köket... De första vi gjorde var att bege oss till en stor loppis, den var stor... Det var jätte kul och vilka fynd vi gjorde. Vi handlade jätte mycke krukor, men vårt bästa fynd var nog en jätte fin hallampa för 20:-, men dagens fynd var nog alex trimmer för 10:-
Sen gick vi hem och fikade, satt i solen och njöt... Sen gjorde may och jag lite mat medans pojkarna lekte (byggde).
Sen åt vi, mums vad gott... På kvällen var det förfest innan det var dax fö festivalen. En riktigt lyckad kväll...

Igår var segt... Sov hos may och alex och åt en god frukost och njöt lite av solen innan de var dax att åka hem. Väl hemma vilade vi lite innan vi körde och hjälpe till med eriks systers hus...

Nej, nu får jag väll göra vid mig och bege mig ut i bilen...

Ha en bra dag!!!

Kommentarer
Postat av: Leonard

Hej! Nu är jag tillbaka i Sverige, efter en jätterolig semester i Tyskland och Italien! Läs gärna mitt senaste inlägg! :)



Ha det så bra!

Leonard

2009-08-10 @ 22:49:01
URL: http://trierer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0