Tillbaka i vardagen

Jaha,då var det måndag igen.
Sitter nu på jobbet och vet inte var jag ska börja min vecka.
Chefen är på semester och även inköpschefen. Så nu sitter jag och den andra inköpsasistenten och har ovankontoret för oss själva.
Det känns bra, vi har de trevligt ihop :) Men vi har fått vissa uppdrag vi ska genomföra i veckan.
Det är roliga saker, vi ska bygga om alla sortiment/avdelningar så de är nya fräscha produkter i alla provrum.
Det ska bli kul men jag vet inte var jag ska börja. Ska nog börja så smått med leken idag tror jag. Börja med höstnyheterna och sen bege mig in i den stora avdelningen...

Veckan ser lugn ut, förutom ikväll då vi har styrelsemöte i scoutkåren...
Hoppas bara det blir snabbt avklarat så man kommer hem. Men de börjar inte förän 19 så det ser ju inte så ljust ut. Men vi måste väll komma igång med organisationen och träffarna snart *suck*

Så direkt efter jobbet idag ska jag hem och laga middag så vi hinner äta innan.

Så veckan kommer bestå av mestadels jobb och förhoppningsvis lite lugna kvällar med min älskling!!!

Kommentarer
Postat av: Amanda

Hej syster!

Låter som om du har en händelserik vecka framför dig! =) Jag kommer gärna nån natt, men denna helgen ska vi ju på 50+50+25 årskals, så det blir kanske bättre nästa gång vi kommer? Om inte ni har nåt? Om inte, så bokar jag tid då! (Kanske ska prata med pappa o Marie förtst..)



Och en sak till, det var inte jag som hade skrivit det där om den boken. Det var författaren som jag kopierade! Moahaha! =D



Just det, vi började med konfirmationen idag! Skitkul!



Puss o Kram, vi ses snart, hoppas jag!

2009-08-31 @ 18:05:33
URL: http://hallonblad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0