Tjejkväll för hela slanten!!!

Ikväll ska vi samlas igen, den underbara tjejligan från ekbackeskolan marknadsföring/försäljning ;)
Tyvär kan inte Maria och Jessica komm, men hoppas de blir en annan gång. Min radarkompis maria och har skrattat mycke ihop :)
Men vi blir åtta stycken ikväll och det ska bli riktigt skoj. Äta och dricka gott och mycket skitsnack.
Jag håller nu på att förbereda för kvällen... Det blir nachos (förrätt), paj (huvudrätt) och marängtårta (efterrätt) och en massa gott att dricka... Klockan 18.00 ska de knacka på dörren :)
Jag ser fram emot en lyckad och trevlig kväll, välkomna!!!

Veckan på jobbet har varit bra :) Äntligen normala dagar. Började på kontoret i onsdags och det känns bra. Vi haft lite omorganisation och så på jobbet men allt börjar falla på plats och det känns skönt. Det kommer ta tid att komma in i allt, men det känns som de går mot rätt håll, sakta men säkert...
Jag börjar få lite egna uppgifter som är betydelsefulla och det känns bra.

Igår var vi på 70års kalas och det blev trevligt. Idag på förmiddagen har jag hjälpt till att såga upp brädor till vår blivande bar :) Jobbigt, men man får se resultatet sen...

Nej nu har jag inte mer tid, måste börja på maten!!!

Ha en bra kv

Kommentarer
Postat av: Lilla-syster

Låter mysigt. =) Men var gjorde du av Erik? Ute i växthuset? =D Hoppas vi ses snart! Puss o kram lillasyster!

2009-08-29 @ 03:03:07
URL: http://hallonblad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0