Trött men Glad

Finns inte så mycket kul att berätta om min vardag just nu. Det jag ägnar min tid åt för tillfället är jobb...
Det resulterar i en bra lön till slut, men nu är jag mest trött...
Måndag och tisdag har blivit sena kvällar. Vid nio har maten varit klar och då har vi suttit i soffan och bara pustat ut.
I måndags somnade vi framför Beck och vaknade 24.00 :) Skönt att sova på soffan :P

Idag har varit en betydligt lugnare dag. Slutade jobba vid typ 13 idag ocjh befann mig då i stan. Var jätte hungrig så det blev lunch på mc donalds. Efter de begav jag mig till MAXI för att handla, glömde dock handlelappen hemma och då glömmer jag hälften. Men så är de, fick nog med de viktigaste.
Efter min tur i stan så åkte jag till eriks föräldrar där min bror och erik befann sig och jobbade med eriks ved.

Nu sitter jag hemma i soffan, så skönt. Har plockat undan och fixat lite, riktigt skönt. Det har tyvär inte tiden räck till... Ska snart gå in i duschen och göra vid mig. Ikväll ska vi till Emelie och Oscar, ska bli jätte trevligt. Vi ska gratta Emelie som fyllde år förra torsdagen. Vi ska umgås och äta, längtar!!!

Erik och André lovade vara hemma till sex för att duscha o göra vid sig, så de gäller nog att jag är klar tills dess. Vi ska va hos våra kära vänner kl.19 och innan dess ska vi lämna brossan vid tåget...

Imorgon blir de kalas hos eriks föräldrar för eriks pappa.
Fredag - hemma mys med tacos
Lördag - Vallåkra på dagen, till Anna på kvällen
Söndag - Kalas för eriks morfar

Så ser min vecka ut om jag inte uppdaterar innan den är slut!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0