Vardag och jobb för hela slanten!!!

Veckan bara springer iväg och det är redan torsdag. Var tar dagarna vägen???
Nu sitter jag på jobbet och de kändes som igår när vi satt och skämtade om vad vi ska göra nästa helg för vi var uttråkade (i måndags) :) Men nu är det bara en och en halv dag kvar sen är det helg.
Veckan på jobbet har varit helt oki, mycket nytt nu i början och allt känns lite rörigt. Men de ger sig för varje dag, de ordnar sig nog om man ger de sin tid. Igår var jag på min gamla skola och träffade min förra lärare, mycket trevligt...
Vi åt lunch och diskuterade ett projekt vi ska göra tillsammans. Jag har fått i uppgift från jobbet att vi ska genomföra en marknadsundersökning och det ska jag göra med hjälp av de nya KY-2:orna.
Så i höst under deras LIA ska jag ha ansvar för två elever som ska hjälpa mig att genomföra en marknadsundersökning och marknadsplan :) Ska bli spännande... Lite eget ansvar, hihi...
Annars händer de inte så mycke på jobbet...

I söndags körde jag hem en runda till mamma för att bara ta de lugnt och umgås och det var trevligt.
VAr först en snabb sväng hos pappa, sen körde jag ner till hästen (syrran va o red) där sprang jag på min barndomskompis som va hemma hos sin mamma så då prata vi ett tag :) , sen gick jag till mamma och då var morfar ute så då träffa jag honom och pratade en sväng med han. Sen kom "farmor & farfar" (mina systrars) så då träffa jag dom... Givetvis träffa jag alla mina syskon med :) Så jag hann med en hel del och det var jätte trevligt...

Sen har veckan rullat på, i måndags tog vi de lugnt. Tisdags så var eriks kusin och hennes sambo och hälsade på. Jag fick ett ryck efter jobbet och bakade kanelbullar *mums* så duktig jag är... Igår var "farmor & farfar" på fika...

Ikväll blir väll en lugn kväll och sen är det helgen som väntar :)

Måste bara berätta att vår efterlängtade Thailnadresa är bokad *jippi* FAst de e långt kvar tills vi åker, men vi har nått att se fram emot. Vi åker den 3 februari och kommer hem den 20. Mmm, många dagar att njuta av, längtar!!!
Var bara tvungen att skriva de!!!

Kommentarer
Postat av: Leonard

Hej! Hoppas du får en trevlig fredagskväll och en bra helg!



Leonard

2009-08-28 @ 21:15:03
URL: http://trierer.blogg.se/
Postat av: Amanda

Hej syster! Vad roligt med den där resan! =) Synd att du inte vet vem Joel är, Matilda säger att de är hennes mobil, men det tror jag inte på! Hoppas vi ses snart! Kram.

2009-08-30 @ 15:02:07
URL: http://hallonlbad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0