En riktig vinterdag

Ja,det är vad de är idag, kallt...
Så otroligt fint väder ute.
Frosten gör marken alldeles vit och himlen är klar.
Så här ljust har de inte vatt på länge, man blir riktigt pigg.
Ordentligt med kläder på sig så är det perfekt uteväder.
Det är fortfarande minusgrader och frosten ligger kvar, underbart.

Ikväll har jag avslutning med mina små scouter.
Vi ska grilla korv över öppen eld.
Vädret kan ju inte vara bättre för detta tillfälle.

Erik skulle tydligen ut och jaga ikväll så
blir en ensam hemma kväll...
Får laga mig nått snabbt och gott
och mysa framför tv:n.
Blir väll att träna lite wii med, passa på när man är ensam.
Sen blir de allmän träning påmin kära gymboll.
Har så ont i ryggen så måste träna upp den, sen försöker jag även få bikikimage till Thailand :)

Ha en fortsatt bra vinterdag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0