Ett ljus brinner...

...bara för dig morfar.
Igår innan jag körde hem till mamma så körde jag inom morfars grav för att placera dit en lykta och ett ljus. Ett ljus som kommer brinna även på juldagen. Sen får vi tända ett nytt...
Där låg mycket snö och blommorna var helt täckta. Men jag stannade en stund och gjorde lite fint och riste väck snön från några blommor och placerade ut min lykta så fint. Där står även en tomte i. Detta är min julklapp från mig till dig älskade morfar. Denna lykta kommer även André, Amanda och Matilda se till så att är tänd. Vi tänker på dig morfar och saknar dig. Mamma och många andra kommer nog även dom hjälpas åt så att där alltid brinner ett ljus hos dig.
Älskar dig morfar! God Jul

Kommentarer
Postat av: Victoria

2009-12-21 @ 17:25:08
URL: http://nineintheafternoon.blogg.se/
Postat av: Ella

God jul och gott nytt år önskar jag dig och alla nere i skåne:)

kramar från Elsa

2009-12-25 @ 10:57:37
URL: http://mellanella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0