Helgen som varit

I fredags åkte vi till Finja och umgicks lite med May och Alex innan det var dax att sticka in till stan för en kväll i bowlinghallen. Det var jätte trevligt att bowla, dock gick det inte så bra. Men men kul hade vi. Man kan ju inte ligga på topp alltid :)
Efter bowlingen körde vi och åt på Infinity i stan. Det var gott och trevligt. Riktigt roliga stunder imellanåt :) Så blir det med ett så otroligt bra sällskap. Jag, Erik, Oscar, May och Alex...
Sen körde jag hem May & Alex och sen körde jag hem Oscar. Vi var hemma ca.24 och då kallade kudden...

I lördags hade vi en lugn och mysig morgon hemma. Sen körde jag och hämtade min älskade Bea i Killeberg för att köra mot Älmhult och IKEA. Det blev en hel del shopping och såklart en fika. Så mysigt hade vi där vi gick omkring. Blev en del julstämning minsann :) Älskar dig gumman, verkligen en mysig utflykt...

Väl hemma så kom min moster med familj på besök.
Vi umgicks och fikade. Jag och min moster gav oss ut på en lång promenad och rensade tankarna lite. Tack moster för du finns :) Sen fick jag givetvis stunder med min älskade lilla skatt. Hon är underbar :)

På kvällen lagade vi kebab i pita och tog de lugnt, titta tv och spelade wii.
Sen gick vi och la oss för Erik skulle jobba på söndagen. Jag hann sova ett par timmar innan jag skulle agera taxi åt farmor och farfar. Körde dom vid 01 och var hemma igen strax innan 02 då jag kröp ner under täcket igen. Det gick bra att köra.

På söndag tog jag sovmorgon 10.20 tittade jag på klockan och insåg att det var dax att stiga upp.
Så skönt att verkligen få vila ut. Jag åt en rejäl frukost och hoppade i varma kläder då dagen skulle bestå av att stå utomhus med scouterna och grilla korv och ha lotteri. Det blev en lyckad dag, men försäljningen kunde ha varit bättre...

Väl hemma tog jag en varm dusch och hoppade i mjukiskläder. Sen lagade jag middag och väntade in Erik från jobbet. Per kom på kvällsbesök hos oss... Innan vi gick och la oss blev det några matcher i wii :)
Beroende or not :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0