Jobbigt

Just nu är allt jobbigt, riktigt skit faktiskt.
Jag vantrivs på mitt jobb och får inget stöd där ifrån.
Selma och jag sitter och tar skit varje dag och till slut orkar man inte mer.
Alla har vi en botten, sen kan man inte svälja mer.
Just nu trodde jag att arbetet skulle vara en plats att gå till för att koppla bort
allt jobbigt. Men oj så fel man kan ha...

Nu ska vi inte gräva ner oss för de. Vi får ta tag i de och göra de bästa av situationen.
Ändringar måstte de bli. Må skit mår ingen bra av...

Ikväll blir de jultallrik med scoutstyrelsen, trevligt...
Skönt att där finns några ljuspunkter.

Tur att man har många underbara vänner som finns som stöd och peppning.
TACK!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0