Julklappsinslagning och pepparkaksbakning

På söndag så är det julskyltning i Hästveda och då
brukar vi i scouterna sälja korv utanför hantverksgården.
Igår kom jag på en idé som jag är mycket stolt över.
Varför inte även ha lite lotteri. Det är spännande och roligt.
Så jag bestämde mig för att tillsammans med miniorerna ha
ett barnlotteri. Ett lotteri där vinsterna riktar sig till barnen.
Blandat med olika leksaker och skriv/rit artiklar.

Så igår följde jag med ner till eriks och elins verksamhet
för att ta hjälp av dom till att slå in julklappar.
Vi bakade även pepparkakor. Vilken julstämning.
Det hela slutade med att Elin och jag slog in ca. 80 julklappar :)
Så på söndag blir de lotteri för barnen...


Jag älskar verkligen julen och all stämning som den ger!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0