Snart helg

Då är det bara en timme kvar sen går jag hem och firar helg.
Det ska bli så otroligt skönt. Veckorna går fort men denna veckan har väll inte varit nån större hitt att jobba.
Nästa vecka jobbar jag två dagar sen är de jul, skönt...

När vi slutat jobbet idag kör Selma och jag ner till byn och tar en fika för att fira att de e helg.
Sen tänkte vi gå en liten runda på byn. Jag ska shoppa den sista julklappen tänkte jag.
Ska bli riktigt mysigt. Kanske får lite julstämning nu när snön ligger så fint.
Mössa och vantar på sen går de bra :)

Ikväll ska vi till Eriks föräldrar och förbereda lite brödbak som vi ska göra imorgon.
Sen ska vi hem och äta gott. Per kommer med så ska vi baka pepparkakor. Eller Erik och Per iallafall, dom skulle nog äta upp sina lussekatter och dricka glögg med :)

Imorgon ska vi baka stenugnsbröd hos eriks föräldrar och på kvällen ska vi va hemma och ta de lugnt och ha lite julstämning genom att klä granen.
Igår kväll slog jag in nästan alla julklappar, så mysigt, älskar de.
På söndag kör jag nog en runda till Perstorp, vi får se...

Trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0