Snön dalar

Sitter här på kontoret och tittar ut, så underbart.
Det börjar skymma och snön faller och täcker marken som ett täcke.
Det är så fint och stämningsfullt.
Det är bara att njuta och tänka på att snart är de jul.
Tänk, i år blir de kanske en vit jul. Jag minns inte när de var de sist...

Ikväll ska vi in till Hässleholm för att fixa pass till mig.
Då vi är i stan redan så passar vi på att beställa lite kinamat. Vi har bestämt att vi ska hem till May och Alex och äta så vi beställer med oss och åker dit, mysigt...
Så det blir en hemma kväll med underbara vänner!

Nu har vi bara två julklappar kvar att köpa...
Så snart är det dax att börja slå in.
JAg älskar att slå in julklappar...

Nu ska jag snart ut i snön och köra hem!

Kör försiktigt där ute!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0