Ville säga dig så mycke mer


Förlåt för att jag aldrig hann berätta
Allt jag ville säga dig
Och nu är det för sent att hålla dig
För du har flugit iväg så långt.

Aldrig hade jag föreställt
ett liv utan ditt léende.
Men känsla och veta att du hör mig
Det gör mig trygg och stark.

Och jag vet att du tittar ner på mig från himlen
Så som dina förfäder gjort på dig.
Och jag vet att så småningom kommer vi ses igen.

Morfar jag hann aldrig visa dig mer än på bild
För jag antog att du alltid skulle vara där
Jag tog din närvaro för givet
och jag saknar de vi hade gemensamt.

Varje dag finns du i mina tankar
och alltid kommer jag sakna dig!
Morfar jag älskar dig!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0