Äntligen helg!

Nu är arbetsveckan slut, så jäkla skönt. Jag trivs på mitt jobb och allt jag gör men klarar verkligen inte av att jobba så långa/många dagar. Blir bara trött och orkar inte med nått annat än jobb... Det lär nog vara så iaf 3 veckor till, sen är jag tillbaka på kontoret. Ska bli skönt, men kommer sakna friheten att köra...

Igår var Evelina hemma hos oss, det var jätte trevligt... Vi pratade massor :) tog en promenad och grillade...
En mycket mysig kväll, länge sen vi sågs så extra trevligt...

På förmiddagen umgicks jag med eriks mamma, syster och en vännina till eriks mamma från stockholm...
Vi åkte till Teboden utanför Markaryd, en mysig utflykt. Först gick vi lite i den lilla butiken sen åt vi brunch, riktigt gott...
Blev väldigt mätt, vilket var lite meningen :) Sen efter de så shoppade vi lite. Jag köpte fyra tesorter och två bordsdekorationer... På vägen hem svängde vi inom brio outlet, kan gå där o bli helt salig.

Idag har jag jobbat mellan ca.7-16, lagom dag men segt för en fredag... Sen tog jag en snabb lunch med annan, picknicksalld givetvis, med vaniljsås :P Nej, som tur blev de vanlig kebabsås eller nått... Lunch och lunch men för oss var de det...
Sen körde jag hem för att byta om. Sen körde erik och jag eriks mormor och morfar till några bekanta i oderljunga. Ska hämta dem senare ikväll... Så vi passade på att köra hem till pappa för att äta och umgås. Så här sitter jag nu hos pappa och har de trevligt.

Imorgon åker erik och jag ut till mamma och familjen i husvagnen, de är ute vid kullen... Vi ska vara där tills på måndag, ska bli så skönt att bara komma iväg o va... Hoppas bara på vädret. Ska bli mysigt att träffa och umgås med familjen lite...

Nu ska vi äta lite grillat *mums*
Trevlig helg!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0