Blixtar och dunder!

Sitter hemma i soffan nu, precis hemkommen från jobbet.
Regnet bara öser ner och de blixtrar och smäller. Bor ju 50m från järnvägen och det är där de slåt, lovar att de knallar rätt ordentligt... Ska snart köra och kolla var det är vi ska lägga i knaoterna imorgon. Sen ska vi laga middag och ha en myskväll, bara vi, så skönt ska de bli... Ska även förbereda de sista för imrogon. Ska sy den sista huvudbonaden och fixa spjuten :)
Men jag hoppas verkligen vädret vänder, för i detta väder paddlar då inte Sandra, hon lovar!
Det är då paddling med kombinerad maskerad och lagtävling. Det ska bli spännande och mycket trevligt. Ni får mer update på söndag!

Dagen på jobbet har varit lugnt förutom att de började med att jag vaknade av att jag stängt av klockan och det var dax o sitta i bilen för att köra. Men jag slängde på mig kläder, borstade tänderna, slängde ner en liter nyponsoppa och två bananer i väskan och sen körde jag. Men oj så hungrig jag var vid 10. Var i Billesholm och byggde på morgonen för att sen lasta i osby och sen åka till åhus. Passerade hemma så passade på att stanna och fixa mmig lite lunch, det blev nudlar, snabbt och lätt. Sen var det bara att köra till lagret och lasta. Begav mig vid 13.00 till Åhus och var klar där ca. 15.30. Skönt att ha lastat upp för måndag för då kan man köra direkt och kanske komma hem vettig tid...

Igår hade vi en trevlig kväll då min moster med familj var här... Vi grillade och umgicks, till efterätt blev de glass.

Nu väntar jag bara in att Erik ska komma hem, ska passa på att äta en banan och ta ett glas oboy innan vi kör...

Trevlig helg!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0