Helgen!

Då bliv det uppdatering från helgen... Bättre sent än aldrig som man brukar säga!
I fredags var jag ledig och ägnade förmiddagen till att städa och fixa inomhus.
Sen begav jag mig ut och ägnade resten av dagen ute i trädgården. Jag älskar verkligena att vara ute i trädgården.
Men solen brände bra och jag hade linne som gav en fin bränna... Jag ränsade våra rosenrabatter och planterade lite i växthuset. Klockan fem kom Mari och barnen vilket jag verkligen sätt fram emot. Jätte trevligt, trots busiga barn :) Så otroligt söta, trots humöret :)
Erik kom hem från jobbet hämtade min bil och lämnade den i Hässleholm, äntligen blev den såld, så skönt...
Chris paserade ändå hässleholm så han plockade erik med sig hem. Mari och jag började förbereda maten så att vi kunde äta när chris och erik kom hem... Det blev en trevlig kväll.

Lördagen var det dax för bröllop. Min morbror gifte sig, i vinslövs kyrka... Klockan 11 var vi i kyrkan och allt var jätte fint.
Efteråt körde vi till Sösdala, Vanneröds slott, och åt middags buffé. En trevlig dag, alltid kul att träffa hela släkten...


Hela familjen Franzén


Brudparet



Efter bröllopet följde vi med hem till mamma. Erik skulle bara en runda till jobbet så André följde med han så åkte jag direkt med mamma. Det var en varm dag så syrran bestämde sig för att ta ett lite dopp i poolen...
Jag och min lilla syster älskar att fotografera, speciellt naturbilder och bilder på oss själva.
Så vi fotograferade varandra och oss själva, denna fina sommardag.
När vi väl tyckte vi var klara så följde vi med Richard (mammas man) och handlade lite till kvällen, sallad och godis :)
Sen kom Erik och Andre och vi grillade och åt gott. Sen på kvällen satt vi i soffan och kolla på Tv och tog den lugnt. Vi bestämde oss för att stanna över hos mamma till söndagen.

Syster yster


Lilla Jag


Systrarna modell
 

Söndagen körde vi från mamma efter frukost. När vi kom hem bytade jag om för att följa med eriks kusiner ut och plocka jordgubbar. Det var riktigt varmt i landet, men vi lyckades plocka massa liter ändå. Jag plockade 24 liter, de ni...
När jag kom hem stälde jag mig i solen och snoppade dom. Sen åt vi lite snabbt för att sen köra till Loshult. Det är sommarteater där hela veckan och vi står där på en liten marknad och säljer granskott och spettkakor.
Det var varmt, men trevligt...

Det var min helg i storhet, varm och trevligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0