Inte mycket mer än jobb!!!

Nej, mycke mer har inte veckan bestått av... Fast nu är jag riktigt jäkla trött. Jobbat mellan 10 och 12 timmar dessa dagarna, jag får vara trött... Det jobbigaste är att det är så mycket körande. I måndags var jag rätt så på hemmaplan, igår var jag i kalmar och idag karlskrona... Det är en bit iväg!

Kvällarna har vi mest tatt de lugnt inte orkat så mycke mer än laga mat, äta och den dagliga kvällsrundan i trädgården...
Igår var eriks morbror med familj på kvällsfika, det var trevligt! Men känner att jag knappt orkar vara social efter dessa jobbdagar.

Önskar jag hade mer tid, så många jag vill umgås med och visa att jag finns och har tid... Så många jag saknar just nu!!! Ledighet är guld värd. I helgen åker vi till mamma och dom i uhsvagnen,ska bli så mysigt. Bara va o umgås, mina systrar är med där och har saknat dom så massor...

Imorgon ska jag ta de lugnt, kan inte jobba 12 timmar om dagen hela veckan, det funkar inte! Så imorgon ska jag vara social :) Evelina kommer hem till mig :) Så länge sen de va vi träffades, ska faktiskt bli jätte mysigt...

Det finns människor i ens liv som betyder så mycket, man behöver varken ses eller prata varje dag, man vet ändå var man har varandra. Det är de bästa som finns, riktiga vänner... När man träffas kan man bara koppla av, prata och lyssna. Man är så lika men ändå så olika... Äkta vänner är värdefulla, tack för ni finns! Ni vet vilka ni är, ni är få, sällsynta diamanter. Älskar er! Önskar jag hunnit vara mer sociel... Behövde bara få de nerskrivet!!


Nu ska jag förbereda kvällsmat, blir grillat. Mums :P Kött, kroketter och lite blandade grillade grönsaker...

Trevlig kväll!!!

Kommentarer
Postat av: Bea

Du betyder mest för mig!

Finns alltid i mitt hjärta :)

2009-07-30 @ 12:31:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0