Jobb för hela slanten...

Denna veckan har börjat med jobb, jobb och åter jobb...
I måndags jobbade jag i 12 timmar, fullt ös vill jag säga. Men jag hann med vad jag planerat och var nöjd med min dag.
Förutom att min jäkla handdator kraschade i sista butiken, som tur var de i broby så får åka dit imorgon och ta ny order *suck*
Igår,tisdags, jobbade jag 10 timmar, en lite lugnare dag. Men vad hände om inte datorn gick i sönder igen så de drog ut på tiden och jag fick ta en halv order i vittsjö för hand och sen trodde jag den var lagad för hade vatt på kontoret, men oj så fel man kan ha. Hela ordern på konsum i osby fick jag skriva ner på papper *suck* blir knäpp, de tar sån onödig tid.

Så idag ska jag upp till kontoret och fixa detta, så här kan det inte va...
Nu på förmiddagen har jag plockat lite här hemma, ska förbereda lite inför helgen och va lite i trädgården. Vi ska paddla o ha maskerad lör-sön :) Jag ska va indian o erik cowboy. Vi är två lag som ska tävla mot varandra. Så förbereder jag med lite utrustning och så :)
Det var en liten parantes, ni får mer info om de i helgen!

I eftermiddag ska jag som sagt till jobbet, handla och träffa min lilla anna. Det var ett tag sen, men de ska bli trevligt...
Ska gratta henne lite, har inte hunnit de innan...
Ikväll ska vi bara va hemma och ta de lugnt, ska bli så jäkla skönt...

Sen är det jobb för hela slanten imorgon och på fredag...



PS.   Helgen bara sprang iväg. Det var mycket trevligt att träffa pappa. Han ska börja tatuera och jag kolla igen om alla tatueringar och blev helt kär. Har lovat erik att bara göra en till,men de känns svårt att hålla nu...

I lördags var vi med eriks syster i hennes hus och fixade, sen på kvällen var vi på kalas hos min morbror, trevligt att träffa släkten. I söndags städade jag och sen kom bea :) Vi hade mycket trevligt, älskar dig! Får ses snart igen :) Förlåt att jag lurade ut dig på en regning promenad, men de e du ju van vid :P. Sen var vi hos min kusin på kvällen som fyllde år och sen körde vi till maxi och handlade. Veckan slutade med en fika hemma hos may och alex, trevligt. Planera även en del av helgen :) Ska bli så skojsigt!!!     D.S.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0