Trött!!!

Känner mig helt slut, vilken vecka. Känne ratt jag inte riktigt har vant mig vid verkligheten...
Lyckades jobba ihop 8 timmar idag och ändå sluta i bra tid. Dagen har flötit utan några problem, t.o.m handdatorn har fungerat...

Nu sitter jag i soffan, har precis fått i mig lite lunch och är smått trött. Ska snart ta tag i att plocka undan lite och förbereda lite för ikväll. Min moster och hennes familj kommer och grillar ikväll, ska bli mysigt... Så tänkte förbereda lite sallad och dukning o så nu innan...

Ska även förbereda växthuset och vattning så slipper jag de ikväll... Så fridfullt att bara lulla runt med vattenkannan...
Igår planerade vi lite ändringar i vår svårplanerade trädgård. Synd bara att allt kostar pengar... HAr kommit fram att den ska bli i tre etapper. En med uteplatsen och gräsmattan, en backe med jordgubbs- och smultronbäddar och en med fruktträd. Vårt hus har vit puts så allt med plattor och sten ska gå i vitt och beige. Det är ett stort projekt men vi vill att det händer nått i den tråkikga ojämna gräsmatta... Så beroende på kostnad så får vi ser när allt blir av, men förhoppningsvis börjar vi i höst och har deadline midsommar 2010... Spännande!

Imorgon ska jag åka till billesholm och bygga en butik och sen köra till åhus med en leverans av bollar.
Sen blir det hem och ta det lugnt och förbereda för helgen, hoppas på bra väder!

Nu ska jag få något gjort, ha en bra kväll!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0