Allt börjar ordna upp sig!

Igår blev det lite kris på jobbet som ni kanske förstod på mitt tidsfördriv. Men det har ordnat upp sig så gott de går. Lite spänd stämmning mellan vissa personer bara, lite jobbigt dock för man vet inte var man har situationen. Men jag känner mig lugn men ändå känns det som man sitter lite mitt imellan. Det ordnar förhoppningsvis upp sig och det är bara att att vara neutral.

Även hemma i huset börjar det ordna upp sig tycker jag. Vi tog ett nytt ryck igår och fick nästan iordning i vårt datarum. Plockar man lite varje kväll så går det rätt så fort. Erik somnade en runda på soffan efter kvällsmaten så jag passade på att gå ut och vattna i trädgården innan vi fortsatte plocka iordning. Sen satte vi oss framför tv:n och såg en film innan det var tid att lägga sig. Ikväll ska vi plocka de sista och imorgon ska vi till IKEA och handla för att helt komma iordning.

Längtar tills imorgon. Ska jobba till lunch och sen hem och hämta erik för att köra till Älmhult. Får se hur mycket vi hinner om vi handlar maten då eller om jag fixar de på torsdag. Torsdag är jag ledig och då kommer may och då ska vi duka och plocka iordning och göra fint... Sen är det MidsommarAfton :) Shit vad kul vi ska ha...

Idag strålar solen, så vi får hoppas att den håller i sig under fredagen med...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0