I´m happy and the sun is shining

Skrev precis ett långt inlägg som försvann, blir så knäpp på sånt skit... Bara att skriva om!

Solen verkligen strålar, man blir ju så glad. Var riktigt skönt att gå ut till bilen i morse och köra till jobbet.
Dagen har rullat på utan direkta pauser, sånt gillar jag. Något att göra hela tiden tycker jag om, känner mig behövd och nyttig då. Har skrivit ut två olika säljbrev om merförsäljning till våra säljare, organiserat vår håravdelning med de nya produkterna och varit nere och plockat produkter som jag ska köpa.
Det är så smidigt att bara gå ner och plocka, plockar produkter, skriver i en pärm, så får man halva priser och sedan dras det från lönen, skit bra... Så jag köpte pappduk och plastglas till välkomnsdrinkar till midsommar.
Sen lite bra att ha till köket som vi kommit fram till att vi saknat...

Slutar jobba om 10min, skönt. Slutar 12.00 idag och är ledig imorgon... Ska hem och hämta erik snart och sen kör vi till IKEA *jippi* ska bli jätte roligt. Bara hålla lite i pengarna så vi klarar oss månaden ut :) Väldigt svårt på IKEA kan jag lova...

Ikväll ska vi plocka i ordning det vi handlat och sen ska vi hämta bord hos eriks föräldrar som vi ska ställa i ordning för att vi ska kunna duka imorgon...

Imorgon ska jag handla mat och förbereda allt med dukning och städning inför fredag. May kommer och hjälper mig vilket jag uppskattar. Min älskade lilla Anna har lovat att jag kan ringa om jag behöver mer hjälp och det är så snällt...
Men känns som jag har läget under kontroll än så länge...
Längtar så tills fredag, ska bli så trevligt :) Hoppas bara det blir lyckat...

GLAD MIDSOMMAR på Er om jag inte hinner uppdatera innan!!!

Kommentarer
Postat av: Amanda

Hej syster-yster!

Vad mysigt det låter. :) Vet du om Marie har pratat med Gunilla o Fredrik? I såfall - glöm inte ridkläderna!

Ha det bra. Puss o Kram.

2009-06-17 @ 12:48:39
URL: http://hallonblad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0