Längesedan sist

Sorry för att jag blivit så dålig på att uppdatera min blogg, men det är så mycket runt omkring nu...

I fredags tog jag examen, är nu internationell marknadsförare och säljare. Ja, det är sant visst låter det bra.
Kändes lite V-modigt och sorgligt på middagen men vi kommer ses allihopa snart. När vi är i ordning i huset så ska jag ha tjejkväll har jag lovat. Höll ett tal som jag är riktigt stolt över faktiskt, I like to talk :P
På kvällen körde vi till mamma och åt paj, jätte mums...

Nyklarna till huset vet ni att vi fick och i helgen kom vi i ordning, eller jag har en organiserad röra i ett rum.
I lördags sov vi i huset för första gånge, det kändes konstigt men helt underbart. Pappa var här på lördagen med min bror så dom hjälpte till med flytten. Sen grilla vi på kvällen då även oscar och emmelie kom en sväng. Vi skulle till Hässleholm på crusing på kvällen, det blev trevligt...
Söndagen städade jag lite i huset och fortsatte pula med att fylla på skåpen, på kvällen kom mamma och familjen och hälsade på. Vi grillade och hade trevligt. Så glad att de var här... Kändes konstigt bara när de åkte hem och jag insåg att jag skulle stanna här i mitt hus. Men jag lär mig nog...

I måndags kl.06.30 åkte jag på konferens, var lite tveksam först men det har varit helt underbart roligt... Måndagen var det kurs och konferens och mat och spa på kvällen. Att basta, bada i ån och bubbla är ingen hitt att göra med norrlänningar, speciellt inte kombinerat med sprit... Jag insåg att dom är ju för fan födda i bastun, men det var jätte mysigt och trevligt och lulligt...
Tisdag morgon var dock inte lika spännande, men vid lunch började det ordna upp sig och jag fick mat i magen... Eftermiddagen ägnade vi åt lagtävlingar som var skit roliga. Kom i ett jätte bra lag, så det flöt på, vi varken vann eller kom sist :)

Hade inte någon större förväntning av kvällen, men idag längtar jag bara tillbaka till igårkväll och vill att de skulle varit längre. Vilka helt underbara människor där finns, synd bara att jag inte kommer träffa dom så ofta... Kommer sakna vissa så mycket, hoppas det inte går för lång tid tills vi ses igen... Festen igår var så rolig,där var band som spelade live och vi dansade och sjöng all night long. Stapplade sedan hem genom att stötta varandra och sen blev det tyvär att lägga sig. Det behövdes nog, men ville gärna fortsatt lite iaf...

Nu sitter jag hemma i soffan. Ska snart bli färdig att plocka in lite fler saker i skåpen, ska bara vila lite först :)
Ska försöka uppdatera oftare, inte imorgon tror jag för då ska vi till tyskland och fylla på förrådet för sommaren...

Kommentarer
Postat av: Anonym

hej sandra!

de va längesen vi snacka, hmm lite tråkit:/ men men.

kul ni har fått huset nu, skulle du inte vilja lägga upp en bild så man kan se hur huset ser ut ? =) ha de bra puss o kram<3

2009-06-10 @ 19:25:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0