Shopping på EKO-hallen

Igår var jag och min älskling på EKO i Fjälkinge för att shoppa. Det vi främst åkte dit för var för att köpa gardiner.
Vi hittade vad vi ville ha och lite till, så där försvan de presentkorten :) Men det är väll så de ska va.
Vi köpte nya gardiner till sovrummet, men de blev lite mörkt så vi ska köpa ett par vita och hänga bakom.
Sen köote vi en kappa till datarummet och det blev jätte bra. Sen blev de panellängder till altanen och det blev verkligen en färgklick...
Sen bliev det lite annat bra att ha, bl.a. en lampa till finrummet/barrummet...
På vägen hem körde vi inom Kristianstad för att kolla på en gasolgrill vi sett på blocket. Så det blev även en gasolgrill att ta med sig hem. Den är två år gammal men aldrig använd, jätte fräsch var den... Kostade 2400 ny och vi fick den för 700kr, vi är nöjda... Så den ska invigas ikväll :)

Idag jobbar jag till 12, skönt som fasen... Sen ska jag hem och njuta av solen lite och sen köra till hässleholm och hälsa på min solstråle och kusiner och min älskade moster... Sen ska jag handla på maxi på hemvägen...
Sen ska vi grilla kyckling ikväll och ha potatissallad till de. Potatissalladen blev över sen i fredags,någon som hade de med sig på midsommar...

Så ser min onsdag ut!
Ha en bra solig dag!

Kommentarer
Postat av: Anna

Tror det var BeaSnea som hade den med sig om jag inte minns fel?

2009-06-24 @ 15:24:24
URL: http://annaosby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0