Shoppingsugen!!!

Sitter just nu inne på kontoret och bara vill ut i solen. Det är verkligen hemskt att sitta inne sånna här underbara dagar... Släpp ut mig!!! Satt ute på lunchen och njöt av solen, men 30min går snabbt...
Men nu är det bara tre timmar kvar tills jag slutar för idag, ska försöka komma på nått kul att göra tills dess så tiden går fort. Lite segt om dagarna i och med att jag har så lite att göra, vilket gör de ännu tråkigare att sitta inne.

När jag slutat jobba idag så ska Erik och Jag köra till Fjälkinge, till EKO *jippi* Har längtat efter de sen vi fick presentkorten i fredags av våra underbara vänner... Det vi framför allt ska titta efter är gardiner, men känner oss rätt så vi hittar nog massa annat bra att ha med... När vi kommer hem står där 1 liter jordgubbar och väntar på oss*mums*
Fortfarande jordgubbar kvar sen midsommar, så får ha lite kvällsmys framför tv:n med jordgubbar, socker och mjölk ikväll...

I söndags var vi och grattade eriks syster som fyllde år. Det var trevligt och god mat...
Igår var jag så trött på jobbet, trodde jag skulle somna, så fick ha full koncentration på att hålla ögonen öppna.
Efter jobbet körde jag och handlade lite, handla en blomma till eriks morbror som vi skulle till på kvällen, ännu en födelsedag. Så igår kväll var vi där och åt gott... Kom hem sent och gick och la oss direkt...

Var så trött när klockan ringde imorse så jag trodde knappt jag skulle orka upp, men jag kom till jobbet även idag!!!
Har pratat med ekonomichefen om lön och så. Känns skönt att ha lite koll på vad man har att leva på. Jag komme rinte bli tjock på de, men jag kan leva iaf...

Nu väntar jag bara på att klockan ska bli halv fem så jag kan köra till posten för att sen sluta jobba och köra hem.
Är så shoppingsugen sååå.
Hoppas vi hittar mycke fint!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0