Snart helg!

Är ledig imorgon så efter jobbet idag tar jag långhelg, det ska bli skönt.
Igår gick dagen jätte fort, skulle sluta kl.12 då jag hade som mest att göra. Skulle försöka få med lite merförsäljning i veckobrevet som skickades ut igår. Helt plötsligt sprang tiden iväg och Sandra fick massor att göra. Men det är kul när man har mycket att göra, man känner att man gör någon nytta. Men 12.20 lyckades jag sluta då var jag klar och hade lagt upp allt som skulle med i veckobrevet.
Att jobba med merförsäljning är något som passar mig. Jag plockar ut produkter som kan lyfta försäljningen utanför sortimentet. Ex. kaffemått vid kaffet och sugrör vid saften.

Igår när jag slutade jobba så körde jag och handla studentpresenter och sedan till ICA för att handla mat. På ICA träffade jag mina underbara sötnötar... Blir så glad av att träffa er, måste försöka ses iaf en dag i veckan tycker jag. Saknar ju er.
 
Älskar er, ni är bäst!!!

När jag väl körde hem körde jag inom och fyllade bilen med de sista lasted lådor från eriks gamla rum hos sina föräldrar. Sen körde jag hem för att laga köttbullar, vilket jäkla jobb... Inte trodde jag att det skulle ta sån tid att bölnda köttfärs,rullar köttbullar och steka dom... Men goda blev dom och tre extra portioner i frysen blev de.
I mellan varven så bakade jag muffins och en sockerkaka, det var roligare :O)
På kvällen fick jag ett sms från min kära May, grattis till det fasta jobbet vännen, det är du värd...

Nu sitter jag på jobbet och dagen flyter på än så länge, ska väll pyssla lite med merförsäljning när jag tröttnar på datorn...
Ikväll ska vi försöka få ordning på vår oordning som blev igår. Vi som fått ordning och städat och det var riktigt bebott. Fick en chock igår när jag insåg att vi nästan måste starta från noll ikväll...
Får kanske besök av min moster och kusiner ikväll, en snabb liten fika hinner vi med mellan varven.
Saknar min lilla skatt massor...
 
Min älskade lilla ögonsten som ger mig ett léende på läpparna

Imorgon ska erik och jag på vars en student. Känns lite konstigt att vi ska dela på oss och sova var för sig.
Men så får det bli när bådas brödrar tar studenten samma dag. Så imorgon förmidda kör jag och hämtar mina systrar och sen kör vi på brossans utspark. Erik kör till sina föräldrar...
Men på lördagen kör vi hem och fortsätter med att organisera huset. MAri och barnen kommer nog en runda, vilket kommer bli trevligt.
Söndagen blir det nog IKEA, fast vi skulle väntat tills vi fått vår nästa lön. Men vi pratade om vad vi behövde igår som var viktigt och insåg att vi måste försöka ta oss till IKEA för att få i ordning helt till midsommar...

Så hinner jag inte uppdatera i helgen så vet ni på ett ungefär vad jag sysslar med...
Ha en bra dag!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0