Tidsfördriv en lång dag på jobbet

Brukar du komma i tid: Ja,om det är viktigt
Vad hade du i din mun senast: Vatten
Har du bra kondition: Har haft bättre
Hur lång är du: 1,70
Hur känner du dig just nu: seg
Hur upplever du dig själv som person: Glad/Social
Vanligaste färg på dina kläder: rosa och pastellfärger
Kan du laga mat: Ja det kan jag och tycker det är kul
Vad jobbar du med/pluggar du: jobbar som marknadsförare
Vad har du på dig just nu: gul t-shirt, gul tjol och vita leggings
Har du någon fobi: Spindlar
Hade du en bra kväll igår: Ja, mysig hemma kväll
Vilket är ditt senaste inköp: plåster på apoteket, fick skoskav när jag gick i stan, blev akutinköp för att fortsätta :)
Din favoritdryck på morgonen: oboy eller vitamin brustablett
Projekt just nu: komma in i jobbet 
Vilken tid gick du upp idag: 06.30 efter en halv timmes snoze
Var fick du dina senaste pengar ifrån: i form av presentkort i inflyttningspresent
Har du sovit i din egen säng inatt: Japp
Vad hade du sönder senast: ingen aning
Senaste alkoholintag: vitt vin till maten igår kväll *mums*
Har du haft mörkt hår: Nej!
Är du morgonpigg: Nej, snoza är det bästa som finns.
Vem snackade du med senast: En jobbarkompis
Stjärntecken: Skorpion
Varm favoritdricka: oboy
Favoritdricka när du är riktigt törstig: Vatten
Alkoholhaltig favoritdricka: cider att dricka mycke, annars smutta på likör
När gjorde du senast något riktigt dumt: Är aldrig dum ;P
När hånglade du senast: Igår kanske 
Saknar du någon just nu: många
Hur ofta loggar du in på LunarStorm: Aldrig nu för tiden 
Gillar du dokumentärer: Ja om det är ett ämne jag bryr mig om
Vilka språk kan du prata: Svenska, engelska, tyska
När fikade du senast: igår kväll åt vi jordgubbar
Vad ska man göra för att få dig irriterad (förbannad!): fråga min sambo. Fast när jag är trött är jag lättirriterad
Senast sedda filmen: Rocky
Senaste impulsköp: vi köpte en grill i tisdags
Bästa promenad: Runt sjön
Favoritgata: vår gata är rätt mysig
Favoritgalleri: Väla om det räknas
Här bjuder jag mamma på middag: Hemma
Fikar gärna på: stan
Bästa lunchställe: Grafitti
Favoritgrönsak: majs
Favoritfärg: rosa
Favoritmärke: inget speciellt
Favoritdjur: Katt o Häst
Bil: Volvo
Favvoskor: balerina
Motionerar: tränade på gym och var duktig men har avtatt i sommar. nu bara promenad runt sjön
Det dyraste jag köpt: Huset
Bästa fyllekäket: Kebab m. vitlöksås
Dansar helst till: Dansband
Bästa romanen: Ingen aning
Favoritprodukt på Apoteket: Plåster (just nu efter mitt skoskav igår)
Bästa förfestmusiken: patymusik
Reser helst till: Blått vatten, vit sandstand, paraplydrink och sol...
Älsklingsljud: oj,vad svårt. Fågelkvitter?
Mitt sämsta köp nånsin: Ingen aning?
Är du bekymrad över något just nu: Ja, att jag inte kommer få nått att göra på jobbet 
Favoritland förutom sverige? Kanarieeöarna, men vill till Thailand
Längtar efter: att komma hem
Gillar Allsång på Skansen? JA!!! Ett måste på sommaren
Senast lästa papperstidning: Lokaltidningen
Senaste telefonsamtal: Älskling
Haft sex me någon av ditt egna kön? NEJ
Kär: Ja :)
Varit i Polen? Ja,när jag var 4, minns bara en sak. Fick min spindelförbi där!
Hur gammal var din mamma när hon födde dig? 21
Vill du ha / har du barn? Jag vill ha barn
Hur många resväskor äger du? Två
Tittade du på tecknat när du var liten? Självklart!
Vad var den senaste musik du lyssnade på? Radio P4, vet inte vilken låt de var sist
Vad är det bästa med dig? Jag är glad och social, har lätt att ta kontakt med nya människor
Vad är det näst bästa med dig? Att jag är glad för att prata
Vad är det sämsta med dig? Lättstött när jag är trött
Hur var du som barn? Väldigt duktig säger mamma. Lugn och snäll. När jag började prata gick munnen i ett... 
Har du bra kontakt med din familj? Ja det har jag,jätte bra
När hånglade du med en man första gången? Oj?! På riktigt med en pojkvän jag hade i 6:an 
Har du varit kär? Jaa... Blir kanske de lite lätt
Hur långt var/är ditt hittills längsta förhållande? 5 ½ år 
Hur stora fötter har du? 40
Hur ofta filar du dem? När de är torra
När var du riktigt full senast? Riktigt full??? Full:midsommarafton
När ångrade du senast något du gjorde på fyllan? tror inte jag har nått att ångra
När dansade du senast? Faktiskt på midsommarafton 
Följer du någon Tv-serie? Inte just nu
Vad gjorde du nyårsafton 1999?  VA? 99-00 hade vi stor fest hos barndomsvänner, hela familjen
Vilken roll hade du i skolan? Allas mamma på fester, bra vän i skolan
Boxers, briefs eller tanga? Ja,du? Beror på situation...
Vart vill du åka på storstadssemester? New York, "I like" 
Vart vill du åka på solsemester? Thailand
Vill du gifta dig? Ja, stort kalas ska de va... Men inget måste med vit brudklänning och kyrka
Vill du ha barn? Absolut
Hur långa ögonfransar har du? Rätt långa tror jag
Brukar du bada på sommaren? Ja
Älskar du alla former av sport? Nej !
Lyssnar du på radio? Vilken kanal? P4 på jobbet, P3 i bilen, Lugn favoriter när jag är ensam hemma
Är du med i någon fackförening? Nej
Gillar du parmesan? Nja
Har du gjort något kriminellt? Nej
Knarkar du? Det är farligt och olagligt..
Vad heter din bästis? Har många underbara vänner, ni vet vilka ni är. Kan inte nämna ett namn !
Vad är det första du gör på morgonen (jobbdag)? Snoozar för länge, äter frukost och stressar iväg.
Vad är det första du gör på morgonen (ledig dag)? Somnar om ett par gånger och tar det lugnt
Vad är det sista du gör innan du somnar? Ställer alarmet (en jobbdag)
Vad äter du oftast till lunch? Rester eller mackor
När åt du kött senast? I tisdags (mcDonalds)
När hiv-testade du dig senast? Mitt förra liv... Aldrig!
Sopsorterar du flitigt? Rätt så..
Hur många koppar kaffe dricker du en vanlig dag? Inga nu förtiden. Innan 2-4
Har du några allergier/handikapp?
Laktosintolerant
När besökte du ett gym senast? i maj
Äger du en cykel? Japp, två...
Höger- eller vänsterhänt: Höger
Humör just nu: Seg, men annars glad
Favoritgodis: Riktigt salt
Är det nåt du absolut inte äter: Bruna böner, blodkorv, ärtsoppa
Musik just nu: radio
Vad sa du senast: Jag kommer upp snart
Om du var tvungen att leva i en annan tidsepok, vilken skulle du välja då: ingen aning.
Då dom hade så stora fina klänningar, typ vestern :) 
Sommarplaner: Jobba, jobba och sola
Fisk eller badkruka: Mitt imellan
Hur många kuddar sover du med: 2-3
Favoritväder: Soligt och varmt
Spelar du nåt instrument: Har spelat tvärflöjt i ca.15år 
Morgon- eller nattmänniska:  natt 
Tror på liv på andra planeter: Det är väl klart, annat skulle vara fantasilöst
Kommer du ihåg din första kärlek: Kan man aldrig glömma
Älskar du henne/honom fortfarande: Nej
Har du några homosexuella vänner: Inte som jag umgås med, men känner.
Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: Ja det tror jag
Ser du på kärleken som ett misstag: Nej
Hur många barn vill du ha när du blir stor: Tre
Bio eller promenad: promenad om vädret tillåter
Är du kittlig: Ibland :)
Snarkar du?: Nej
Chips, morötter eller godis? godis
Pizza eller hamburgare? Hamburgare
Skriver du dagbok? Nja, en variant kanske
Har du nån flickvän/pojkvän? Pojkvän
Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? Var nånstans? har en tatuering, blir en till i höst
Stökigt eller välstädat? (ditt rum, hus, lägenhet m.m.) välstädat (oftast)
Gungar du på stolen? Det händer, men ofta som liten
Skulle du någonsin få för dig att hoppa bungy-jump? Ja,kan hända...
Vilken hand håller du gaffeln i? Beror på om jag använder kniven eller inte
Hur många syskon har du? En bror och två systrar
Saltar du på maten? Ja,ful ovana
Gillar du att sjunga? Ja,speciellt när jag kan skruva upp och är själv hemma
Vilket gymnasieprogram går/gick du och varför? Gick samhäll med inriktning ekonomi
Brukar du sola? Så gött att steka :)
Te eller Kaffe? Te
Har du en besatthet? Nej, men vissa principer


Kommentarer
Postat av: Leonard

Hej! Jag är en av finalisterna i veckans blogg hos Hanna och Martina, skulle bli jätteglad om du la din röst på mig! (Man kan rösta så många gånger man vill) Rösta på mig i detta inlägget; jag är nr. 8!



http://hannahochmartinanevergivesup.blogg.se/2009/june/deltavling-i-veckans-blogg.html#comment



TACK SÅ MYCKET FÖR DIN RÖST!!!



Leonard :)

2009-06-30 @ 15:57:20
URL: http://trierer.blogg.se/
Postat av: Amanda

Var du utråkad eller?? Var hittade du alla dem där frågorna??

Hade jättemysigt när vi var där!! Hoppas du med hade det! Vi ses snart! Puss o Kram lillasyster. =)

2009-07-18 @ 00:24:42
URL: http://hallonblad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0