Trött, tröttare, Sandra

Shit vad trött man kan va. Känns som jag sitter i nån konstig dvala... Så är det väll vissa dagar!
Tror det beror mycket på jobbet. Fast att jag varit här innen så har jag inte jobbat som anställd. Ha mina uppgufter och sköta dom och få lön för de. Dagen igår flöt på jätte bra och jag hade att göra i stortsätt hela dagen.
Nya rutiner och uppgifter som ska in i skallen, konstigt man är trött.
Gick en runda på middagsrasten. Erik var på ett företag i närheten så gick bort och sa hej till honom...

När jag slutade igår mötte jag upp erik hos hans föräldrar, vi packade ut ett lass med lådor i bilen och sedan körde vi hem. Erik grillade kyckling som jag marinerat innan jag körde till jobbet på morgonen. Han fixade det mesta med maten och dukade och gjorde fint ute, medans jag plockade upp ur lådor i sovrummet. Precis när vi skulle börja äta så började det regna och vi fick flytta in, så typiskt. Men hade vi suttit i regnet lite så slutade de nästan precis när vi börjat äta där inne, så e de...
När vi ätit och röjt i köket så fortsatte vi sortera och plocka upp lådor. Fick riktigt bra ordning i sovrummet. Men fy fan vad kläder jag har, det är sjukt. Man ser ju inte de när man har de på tre olika ställen. Men att det skulle fylla så mycket är inte rimligt :) Jag har fått köpstop :P Förstår inte de :)
När vi plockat och fixat och jag satt igång en maskin tvätt så gick jag ut i trädgården och vattnade. Upptäckte att det var lite lite grönt i mina krukor i växthuset med majs och paprika, vet inte vilken det är men kul är de :)
När jag sedan kom in så satte vi oss framför tv:n och drack te/kaffe och hade lite kvällsmys.

Sitter nu och väntar på att kl. ska bli halv tre så det är dax för fika. Är riktigt trött nu, har fått en hel del skyltar gjorda idag. Ska nog börja på att göra lite remsor imorgon. Ska komma på vilka produkter man kan lyfta ut i andra delar av butiken. Ex. oshyvlar vid ostdisken.
Nån som har nått bra förslag och vet vilka produkter vi har så skriv gärna de?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0