Uch,vad dagarna går fort

Jaha,då var det söndag och jobb imorgon. Tycker dagarna går alldeles för snabbt...
Idag har jag mest tagit det lugnt och fixat lite här hemma. Har tvättat, sorterat papper, plockat ur lådor...
I eftermiddas tog jag en långpromenad med en vännina och hennes två hundar, det var riktigt varmt. Den promenaden behövde jag verkligen... Blev ingen IKEA idag som det var tänkt så de får bli på onsdag.
Erik har jobbat i skogen hela dagen så nu sitter jag bara o väntar på att han ska komma hem så vi kan laga middag och umgås. Ska ha wok idag tänkte vi...

Fredagen blev riktigt lyckad trots allt jäkla regn. Hämtade mina systar vid 12 och sen snurra dagen på.
Kl.14.00 var det utsläpp och regnet bara öste ner, som tur var tog pappa två paraply med sig när jag hämtade honom...
Så tråkigt att ta studenten i ösregn, men brossan var glad ändå och det var trevligt.
På kvällen satt vi ute i tält med värmefläktar och det gick jätte bra, hur skönt som helst. Det var en trevlig tillställning med släkt och vänner. Blev många fina kort, ska lägga upp nått senare, även på fejjan... Vi tog även syskonkort, jag tycker det är kul att ha... Jag sov hos mamma til lördagen.

På lördagen städade vi och min moster var hos mamma, hon och de två minsta barnen sov med hos mamma fre-sön... Så innan jag åkte umgicks jag med släkt och familj. När jag väl körde hem så glömde jag hälften hos mamma, men så är de väll...
Igår kväll kom Anneli, min underbara barndomskompis, trevligt trevligt. Vi grillade kassler som mamma fått över och så pommes och sallad till de. Sen fikade vi och kollade på sommarkrysset. Sen hade Anneli en film i väskan som vi tittade på innan hon körde hem. Den var helt oki "Vi hade iallafall tur med vädret, igen"

Imorgon är det jobb igen, det är väll kul. Men hade gärna varit ledig, men så bra lan man inte ha de. Ska se om jag kan få semester på torsdag så jag kan förbereda inför midsommar, tror de ska gå bra...
Ska diskutera med chefen och se om de finns möjlighet att ta lite fler strödagar att vara ledig...

Ha en bra!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0