ÄNTLIGEN!

Då var det klart, huset blev vårt. Känns helt underbart, men ändå lite konstigt.
Tänk vi ska få nått eget, bara vårt. Det ska bli så skönt...
Huset är en liten villa inne i hästveda, lagom stort för oss.
Där är inget speciellt som behövs göras innan vi flyttar in, så det är bara att börja flytta in när vi får nykeln.
Vi tror vi får tillträde antingen mitten av maj eller senast 1 juni.
Det blir helt perfekt till sommaren. Jag hoppas i mitten av maj så man hinner komma i ordning lite innan midsommar o allt. Så i sommar blir de fester, de lovar jag. Så massor med folk jag vill bjuda hem som jag inte kunnat göra nu.
Jag kan knappt beskriva hur glad jag är och hur mycke detta betyder.
Men vi prata en del om de igår och jag tänkte massor, men det känns fortfarande som en främmande tanke.
Tänk lilla Sandra är stor och ska flytta till hus med sin älskade Erik.
Egentligen vill jag åka och handla massa saker direkt men det blir svårt, vi vet ju inte hur vi kan möblera...

Nu är jag på jobbet och det flyter på. Lite segt nu fram till 10, men jag får försöka fixa med nått.
Det löser sig nog. Annars ska jag jobba till 17.00 sen ska jag direkt till scouterna för att gå en runda innan scouterna börjar. Sen ska jag hem, äta och sen är det nästan dax att lägga sig...

Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: linda

grattis till ert husköp och lycka till.

detta kommer att bli bra för er.

då kan vi grilla hos er till sommarn.

många kramar från moster med fam.

2009-03-25 @ 15:45:21
Postat av: Anonym

GRATTIS sis<3<3<3<3<3<3

shiiit va kul aså! hoppas ni komemr trivas!

pussar o kramar nina<3

2009-03-25 @ 22:42:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0