Börjar mitt nya liv, igen!

Då gör jag ett nytt försök med mitt nyttiga liv!
Pratade med min underbara Bea igår som jag saknar massor.
Vi pratade hela eftermiddan för att få tiden att gå, tack för du finns sötnöt :)
Vi kom fram till att nu är det träning som gäller om vi ska kunna gå stolta på stranden i sommar...
Vi var så duktiga men sen började praktik "jobb" och tiden försvann.
Även mitt underbara träningssällskap och annas skrikande peppande :)

Men så här jag jag inte ha de, äta onyttigt och sitta still varje dag.
Fick grym ångest igår när jag insåg hur bra resultat träningen gav innan och hur min mage ser ut just nu *suck*
Så efter jobbet igår åkte jag till gymmet och förlängde taggen en ny månad, nu ska de ske.
Bestämde mig redan igår att imorgonbitti ska jag gå upp när erik går upp för att köra o träna.

Så blev de, körde till Osby 06.20 för att träna. Riktigt stolt var jag, trött men de går över när man tränar...
Men vad fick jag för att va uppe tidigt?
Min tagg funkade inte och jag fick smått panik. Stod ute o försökte i 30 min, sen fick jag tag i Eva Lill som är tränare där och hon kontaktade Niklas, ägaren. Så efter 50 min väntan kom Niklas och släpte in mig.
Det var taggen som var fel, så de va skönt att jag inte gjort nått fel. Så han bad om ursäkt för de inte blivit rätt och la in ytterligare en månads förlägning gratis för att kompensera mig.
Han skulle ringa o skälla på killen som hjälpte mig igår...
Så det blev en snabb mage rumpa träning och en dusch innan jag skulle köra till jobbet.
Men nu ska de funka så får väll göra ett nytt försök på torsdag...

Nu sitter jag på jobbet. Har precis att fika o möte. Nu ska jag fortsätta lite med internet och sen ska jag snart upp till en annan dator för att ladda upp lite filer på Intra-net.
Hoppas dagen fortsätter till det bättre!

Kommentarer
Postat av: Bea

Du är så duktig gumman!

2009-03-31 @ 09:23:26
URL: http://trixietrice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0