En cider o kebabtallrik *mums*

En lång flyttdag börjar lida mot sitt slut.
Vi åkte till pappa igår för att hjälpa han flytta i helgen.
Igår beställde vi pizza och drack cider/öl... Smidigt när allt annat är nedplockat.

Idag började vi packa ut i släpen vid 09.00 och har hållt på att flytta tills 17.00.
Då packa vi upp de sista från släparna och körde tillbaka dom till huset.
Pappa och jag har fixat bokhyllan och mitt akvarie. det är de ända som pappa ska ha som är mitt tills jag flyttat.
Allt annat som är mitt står kvar i huset det ska erik och jag ta till häsvteda imorgon. Där kommer bli en del, vi har vått vissa saker av pappa med att ha i huset.
Nu sitter vi i soffan i lägenheten och tittar på tv. Ska snart beställa vars en kebabtallrik och dricka gott.
Först ska jag in i duschen. Erik, pappa o brorsan har redan börjat dricka öl. Jag tänkte ta en cider när jag kommer ut från duschen. Sen blr de kankse nån grogg ikväll. Är helt slut i hela kroppen, 3:e väningen är ändå 3:e våningen att springa upp o ner fram o tillbaka...

Imorgon ska vi ta de sista lilla som är kvar och sen ska vi ta ut alla mina saker i släpen. Farmor kommer nog ner imorgon så tänkte stanna så jag hinner säga hej till henne...

Ha en bra lördag kväll...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0