Exportteknik = BLÄÄÄ

Vilken jäkla kurs säger jag bara.
Vi hade redovisning av våra affärsplaner idag. Vi gjorde vårt bra och till slut blev även det vi lämnade in bra.
Hoppas bara Per tycker samma sak, men det kan man aldrig veta.
Sen under eftermiddagen hade vi repetition.
Vet inte om jag kallar det repetition, vi fick i stort sätt reda på vilka sidor faktan som kom på provet stod på.
Jag blir så trött på detta, vill verkligen inte skriva tenta imorgon. Detta är nog den emst omotiverade kurs vi haft under dessa två åren. Bara tenta imorgon sen är det slut, så jäkla skönt. Frågade man Per en fråga var han tvunget att läsa innantill i boken för att kunna svara, då hade nästan någon annan i klassen hunnit före med ett vettigt svar *suck*

Nu sitter jag och ska försöka plugga till denna tentan och det blir väll att försöka plugga in anteckningarna  som vi gått igenom och lära mig dom nästan ordagrant. För går det inte att jämföra med boken så får man väll inga poäng.

Fick reda på våra FEK betyg idag och tentan vi skrev för två veckor sen. Den gick väldigt bra och jag är super nöjd.
Blev tredje bäst på tentan i klassen, lite stolt faktiskt :) Sen har vi snillena Johanna o Bea, Grattis!
Så det blev VG i slutbetyg både på MF och FEK, skönt att ha det säkrat. Hoppas bara Exporttekniken med slutar med de.

Eftermiddagen och kvällen är fullsmockad, plugga, fodra djuren, scouter, kalas och ev. lite pluggande om jag har en väldigans tur. Men den här tentan får faktiskt gå som den går. Vet att jag kan det innerst inne...

Plugg, Plugg, Plugg imorgon är det över och då ska jag pusta ut och njuta....

<3   Kramizar   <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0