Fredag=snart helg :)

Då var det bara 9 timmar kvar tills det är helg, skönt...
Sitter på jobbet nu och får väll snart börja med de jag ska. Men det är lite segt på morgnarna...
Efter lunch idag ska jag på snabbkurs och lära mig starta upp ett Inre-net nere i Bjärred.
Ska ha med mig en annan tjej på kontoret med för att slippa köra själv.
Det ska bli trevligt, sen hoppas jag att jag kommer igång riktigt nästa vecka.

Alla är så omtänksamma och tänker på oss nu i samband med att vi ska flytta.
Tack alla för ni finns där.
Ska svara min Kära Anna på hennes inlägg från igår.
Lilla Sandra har faktikst tänkt på de med tapet och gardiner :)
Vi ska behålla de tapeter som sitter där för de var så neutrala och vi kände att de passade bra så länge.
Så jag har studerat rum och färger ordentligt för att kunna titta lite på gardiner ;)
Tack för du finns gumman min :) Du är alltid välkommen, finns bra ovanvåning för gäster...
Växthus är uppbokad av Bea :) Men hyran i växthuset blir att vattna tomaterna :P
Lekstugan är med bokad ;P Av Fie :)

Allt kommer bli bra i slutändan tror jag...
Det kommer bli en rolig sommar..

I helgen ska vi till pappa Erik & Jag. Kör direkt efter jobbet idag och kommer stanna där till söndag.
Vi ska hjälpa han att flytta och sen ska vi plocka med mina saker till Hästveda, där blir en del kom vi fram till...
Så det ska bli en trevlig helg...

Trevlig helg!

Kommentarer
Postat av: Bea

Weeehoo jag vattnar gärna :P Saknar dej! Massa kramar

2009-03-27 @ 09:28:32
URL: http://trixietrice.blogg.se/
Postat av: Leonard

Hej! Tänker du släcka ljusen på Earth Hour imorgon?



Ha en trevlig helg!

Leonard

2009-03-27 @ 19:48:22
URL: http://trierer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0