Frisk luft!

Vaknade vid nio i morse och insåg att det var för tidigt för att gå upp.
Mådde inte dåligt efter igår, men ändå inte helt 100%
Min älskling vaknade med till och vi bestämde oss för att bara ligga och vila och dra oss.
Halv elva kom vi upp ur sängen och insåg hur fint väder det var ute.
Vi åt en snabb frukost och begav oss sedan ut.
Har varit ute i stort sätt hela dagen och fått massor med frisk luft.

Vid middes tid satt jag i solen och bara njöt av allt fågelkvitter.
Sen har vi grejat med lite allt möjligt utomhus, varit en runda i skogen med.
Nu längtar jag så massor till våren.

Igår hade vi det väldigt trevligt. God mat och bra sällskap, det var verkligen en lyckad kväll.
Sophie och Karl hade lyckats alldeles gallant...

Nu ska jag lägga mig i soffan hos min plutt så ska vi kolla på BECK.
Sen kallar kudden.
Trevlig kväll och Natti Nattti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0