Håller tummarna

Igår kväll var vi och kollade på huset. Det var jätte fint och vi fastnade för det direkt.
Det hade blivit så bra med de huset. Vi ska ringa mäklaren igen på måndag så nu är det bara att hålla tummarna för att de blir vårt. Någon gång borde de väll bli vår tur. Det känns som de e nu, hoppas hoppas...

Nu sitter jag hemma hos mamma, ska vara här till söndag. Umgås med mina systrar nu. Ska nog packa ner lite saker från rummet och fixa lite idag tänkte jag. Vill egentigen plocka ner allt i lådor för att flytta, men vi är ju inte säkra än så de blir väll bara dumt om jag gör de... Men lite kan jag börja plocka...'

Hoppas ni har en bra helg i Holland mina sockertoppar. Hoppas allt är bra med er, tänker på er.
Blir det hus för Sandra så blir det fest när ni kommer hem så vi får väll hålla tummarna :)
Trevlig helg och puss på er!

Kommentarer
Postat av: bea

Jag håller också tummarna för att ni ska få ert hus:)!

2009-03-22 @ 13:45:36
URL: http://trixietrice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0